برای تابستان خود چه بازی را انتخاب کرده اید؟

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اگر برای دانلود بازی به اینجا آمدید هربازی را که میخواهید در بخش نطرات یا چت رم بگویید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ARASH ESHAGHI
22:1
جمعه 9 خرداد 1393

برای تابستان اگر سرگرمی جز کامپیوتر ندارید و از بازی های تکراری و خسته کننده خود  بیزار هستید من در همین جا دو بازی بسیار جذاب را برای شما معرفی میکنم:

1.Empire earth3

2.Mafia2

واقعا اگر این بازی ها را خرید یا دانلود نکنید نصف که هیچ کل عمرتان در فنا است.

empire earth:

این بازی استراتژیک است و همانند جنگ های صلیبی است.من خودم شماره 3 این بازی رو دارم و الان 5_6 ماه است که این بازی را انجام میدهم.

mafia2:

همانند GTA بازی گانگستری است و به بازی کننده در این بازی آزادی کامل داده شده.من اگر الان به شما داستان بازی رو بگم تمام هوک های این بازی رو میفهمید و جذابیتش رو دیگه در خود بازی حس نمیکنید.

*********************************************************************************

پس اگر مشتاقید که این بازی ها رو دانلود یا بخرید عجله کنید.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 224
بازدید : 224

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود